Thursday, Jun. 29, 2017

Vitamina D previne orbirea

Scris de:

|

16/02/2012

|

Postat în Categoria:

Vitamina D previne orbirea

Vitamina D poate ajuta la prevenirea orbirii, potrivit unui studiu recent realizat în Statele Unite. Cercetatorii au descoperit ca cei care iau suplimente cu vitamina D, au redus şansele de a-si pierde vederea odata cu vârsta, cu pana la 60%.

Studiul arata ca vitamina D are proprietati anti-inflamatorii, care pot preveni problemele care apar odata cu varsta. Dar, cercetatorii avertizeaza pacienţii ca ar trebui să ceară sfatul medicului înainte de a lua suplimente cu vitamina D.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de 1.300 de femei din SUA, cu vârste cuprinse între 50 şi 79 de ani. S-a constatat ca femeile care au avut niveluri ridicate ale consumului de vitamina D au avut posibilitati mai mici de a-si piarde vederea.

Vitamina D poate fi obţinută printr-o dieta echilibrata, sau chiar prin expunerea la lumina soarelui.

Vitamina D este una dintre cele mai importante vitamine pentru organism. Numeroase studii au arătat că aceasta are multe beneficii: pastreaza oasele intr-o forma sanatoasa, este foarte importanta pentru inima si reduce riscul aparitiei unor tipuri de cancer, inclusiv cancerul de san.
Jumatate din femei nu absorb in mod natural cantitatea necesara de vitamina D. Expertii spun ca femeile trebuie să consume între 800 şi 1.000 de unităţi de vitamina D pe zi.

Puteţi “obţine” aceasta vitamina prin adaugarea de suplimente la dieta dvs. sau, pur si simplu, prin consumul de alimente bogate in vitamina D.

Somon

100 de grame de somon consumate zilnic pot oferi 360 de unitati internationale de vitamina D. Această sumă reprezintă aproximativ jumătate din cantitatea necesară zi de zi.

Lapte de vacă şi lapte de soia

Laptele de vaca este o sursa importanta de vitamina D. Un pahar de 250 ml de lapte poate oferi 98 de unităţi internaţionale de vitamina D. Daca sunteti un fan al produselor din soia se poate folosi lapte de soia, foarte gustos şi sănătos.

Ton în ulei

85 de grame de ton în ulei asigură 25% din nevoia zilnica de vitamina D. Pentru locul de muncă ,vă puteţi pregăti rapid un sandwich cu ton pentru masa de prânz. În acest fel vă veti umple stomacul si veti consuma mai multe vitamine.

Iaurt

Iaurtul este recomandat intr-o dieta sănătoase pentru consum zilnic, şi nu doar pentru atunci cand dorim sa slabim. Prin consumul a 170 de grame de iaurt veti absorbi 80 de unităţi internaţionale de vitamina D. În afară de vitamina D, iaurtul mai conţine si potasiu, magneziu, vitamina B2 si B12.

Cereale

Nu toate cerealele contin vitamina D, deci verificaţi ambalajul înainte de a cumpăra. Expertii recomanda sa mancati cereale integrale. Ele sunt o sursa bogata de fibre.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Vitamina D previne orbirea, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Recomandă Acest Articol

Articole Asemănătoare

Nivelurile de vitamina D și somnolenţa
Trucuri pentru a vă menţine articulaţiile sănătoase
Vitamina D şi prevenirea cancerului

Despre Autor

flaviusel

Lasă un Comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>