Monday, Mar. 27, 2017

Trucuri pentru a vă menţine articulaţiile sănătoase

Scris de:

|

30/04/2013

|

Postat în Categoria:

Trucuri pentru a vă menţine articulaţiile sănătoase
Articulaţii sănătoase

Articulaţii sănătoase

Acum vom trece la mișcările circulare de articulaţii. Mișcarea circulară este de mai multe feluri: circumducţie, depresie, elevaţie, eversiune, inversiune, rotație, supinație şi pronaţie. Circumducţia este pur și simplu o mişcare circulară a corpului. Depresia este atunci când articulaţiile corpului se mişcă în jos. Elevaţia este atunci când vă mişcaţi oasele în sus, ca atunci când ridicaţi umerii. Eversiunea este atunci când vă mişcaţi articulaţia piciorului, astfel încât talpa piciorului să fie înspre exterior. Inversiunea este opusul eversiunii. Rotația este mișcarea capului de la stânga la dreapta şi de sus în jos. Supinația este mişcarea antebraţului care apropie mâna de axul median al corpului. Și, în sfârșit, pronaţia mişcarea de rotaţie pe care mâna şi antebraţul le execută din afară către interior. Aspectul dvs. fizic este construit de către sistemul osos. Poziţia corpului este posibilă din cauza articulaţiilor care leagă oasele.

Dacă articulațiile nu sunt îngrijite în mod corespunzător, puteţi dezvolta boli cronice, cum ar fi: tipsie condromalacie, artrită infecţioasă, sindromul Felty, gută, spondilită anchilozantă, lupus eritematos sistemic, sindromul Behcet, artrită reumatoidă şi osteoartrită.

Lupusul eritematos sistemic este o boală care atacă țesuturile sănătoase și acest lucru se întâmplă atunci când sistemul imunitar al organismului este bolnav. Acest lucru poate fi evitat printr-un aport adecvat de vitamina C și urmând o dietă sănătoasă, care întărește sistemul imunitar.

Osteoartrita este cea mai populară boală a articulațiilor. Ea apare atunci când osul îşi pierde cartilajul și poate fi rupt. Dacă nu este tratată, această afecţiune poate afecta toate celelalte oase. Ea este şi cea mai mare cauza a handicapurilor osoase la adulți. Un mod eficient de a trata această afecţiune este prin a consuma lapte, pentru că este bogat în calciu.

Spondilita anchilozantă poate afecta pe oricine. Ea se manifestă prin articulaţii umflate și rigide. Ea este cauzată de lipsa de exerciţii fizice şi de statul în poziţii incomode.

Sindromul Behcet poate fi mortal. Această afecţiune este asociată cu ulcerele gastrice și cu bolile din jurul sistemului nervos central.

Guta vă infectează corpul formând cristale infecţioase de acid uric între articulaţii. Această afecţiune va duce la inflamaţii severe şi artrită.

Pentru a preveni aceste boli, trebuie să luăm măsuri importante pentru a lupta împotriva tulburărilor articulare. Dacă sunteţi o persoană căreia îi place să meargă la sală şi să facă exerciţii fizice, atunci este important pentru dvs. să fiţi conștient de greutățile pe care le ridicaţi. Evitați să ridicaţi greutăţi care sunt prea mari pentru dvs. Dacă ridicaţi greutăţi prea mari vă puneţi sănătatea în pericol şi, în mod cert, vă veţi afecta în mod negativ articulaţiile. Începeţi cu greutăţile mai mici, dar eficiente. Evitați să folosiţi suplimente şi boostere cu oxid nitric, care accelerează creşterea muşchilor; un obicei extrem de popular în rândul culturiştilor. Aportul de aceste medicamente va determina musculara să se mărească, iar acest lucru va deteriora articulaţiile. Muşchii în exces sunt grei și nu pot fi echilibraţi de articulații, iar acest lucru va duce la deteriorarea oaselor. Articulațiile private de o nutriție adecvată pot cauza o stare precară de sănătate şi boli severe. Prin urmare, este recomandat să urmaţi o dietă adecvată şi echilibrată. Laptele, cerealele şi untul sunt foarte bogate în calciu. Puteți include şi fructe și legume în dieta dumneavoastră. Faceţi exerciţii fizice şi odihniţi-vă când este necesar. Corpul dvs. vă va spune când este obosit, așa că ascultaţi-l.

Staţi cu spatele drept! Evitați să staţi cocoşat, deoarece acest lucru va deteriora măduva spinării și va disloca încet articulaţiile.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.5/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 3 votes)
Trucuri pentru a vă menţine articulaţiile sănătoase, 5.5 out of 10 based on 2 ratings

Recomandă Acest Articol

Articole Asemănătoare

Nivelurile de vitamina D și somnolenţa
Vitamina D şi prevenirea cancerului
Vitamina D previne bolile cronice și măreşte speranţa de viață

Despre Autor

flaviusel

(1) Reader Comment

  1. Alina Popescu
    27/07/2013 at 1:38 pm

    Utile informatii.Poate ar fi bine sa fie mai detaliate.Multumesc si spor la treaba. Dr.Alina Popescu

Lasă un Comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>