Monday, Mar. 27, 2017

Legătura dintre nivelul de colesterol şi tensiunea arterială

Scris de:

|

22/04/2013

|

Postat în Categoria:

Legătura dintre nivelul de colesterol şi tensiunea arterială
Legatura dintre nivelul de colesterol si tensiunea arteriala

Legatura dintre nivelul de colesterol si tensiunea arteriala

Dacă aţi trecut vreodată pe lângă un fast food, cu siguranță aţi văzut oameni care se bucurau neglijent de hamburgerii lor. Și cine îi poate condamna? Sunt gustoşi, se pregătesc rapid și costă foarte puţini bani.

Nu ştiu ce anume îi determină pe anumiţi oameni să meargă acolo şi să se îndoape cu produse nesănătoase. Poate pur şi simplu este locul loc preferat de pierdut vremea sau poate soţiile lor nu au timp să le pregătească o gustare sănătoasă. Cu toate acestea, când vine vorba de bărbați și de nivelurile ideale de colesterol pentru bărbaţi, aceste lucruri devin instantaneu o problemă, pentru că bărbaţilor le place să mănânce “mâncare de bărbaţi”, în cea mai mare parte (da, vorbim despre carne) și, desigur, nicio carne nu se poate servi fără o porţie de cartofi prăjiți.

Deci, dacă sunteţi bărbat și doriți să vă asigurați că vă păstrați nivelul de colesterol din sânge în limitele normale, cred că veţi avea nevoie de ceva dăruire și eforturi pentru a realiza acest lucru. O schimbare în mentalitatea dvs. este primul lucru pe care trebuie să-l faceţi.

Sună de parcă va fi foarte greu la început, pentru că este o schimbare care vă afectează viața la un nivel foarte ridicat, dar, în timp, și cu gândul că veţi împiedica dezvoltarea unor boli de inimă şi alte probleme similare, veţi depăși orice obstacol și vă veţi atinge în cele din urmă obiectivele propuse.

Care sunt nivelurile ideale de colesterol?

Orice bărbat care vrea să fie sănătos nu ar trebui să depăşească două sute de miligrame de colesterol pe zi. Când vine vorba de grăsimi săturate, ele ar trebui să fie menținute la aproximativ 10% din numărul total de calorii; care este de aproximativ 18 grame pe zi. Deci, luaţi-vă adio de la cartofii prăjiţi şi de la hamburgerii din fast food-uri.

Criteriile medicale de colesterol pentru bărbați sunt HDL și trebuie să fie între valorile de 50 și 60 de mg pentru fiecare dl (decilitru) de sânge. Colesterolul rău (numit şi LDL) trebuie să fie în jurul valori de 100-120 de mg pe decilitru de sânge, iar când vine vorba de trigliceride, ele nu ar trebui să depăşească 160 de miligrame pe decilitru de sânge.

Orice bărbat se poate încadra cu ușurință între aceste valori, dar există unele lucruri pe care va trebui să le ţineţi minte. Unul dintre ele implică trecerea de la carne roşie la carne de peşte; doar de câteva ori pe săptămână. Al doilea lucru este să nu vă îndopaţi de chipsuri în timp ce va uitați la emisiunea preferată de la TV. Al treilea lucru, dacă fumaţi, renunţaţi imediat la fumat. Şi, pentru a vă îmbunătăți starea generală de sănătate fizică, ar trebui să faceţi cel puțin treizeci de minute de exerciţii fizice, în fiecare zi. Și nivelul de stres ar trebui să fie redus pe cât mai mult posibil, aşa că să fiţi atent la cum vă petreceți ziua. Puteți lua şi suplimente pe bază de ulei de pește pentru a vă ajuta să vă atingeţi obiectivul de a ajunge la un nivel normal de colesterol.

Adevărul este că, dacă nu faceţi nimic toată ziua, în timp ce aveţi un obicei de a mânca nesănătos, aceste lucruri nu vă vor ajuta pe termen lung. Cei care au un istoric familial de boli de inimă la o vârstă relativ tânără, ar trebui să fie îngrijoraţi de faptul că sunt predispuşi la un nivel ridicat de colesterol în sânge. Chiar dacă, în general, oamenii vor lua măsuri atunci când vine vorba de sănătatea lor, ar putea dura ceva timp până când vor decide să ia acele măsuri, iar acest lucru va depinde şi de medicamentele pe care le iau.

Dar reducerea nivelului de colesterol nu este ceva ce necesită în mod obligatoriu o vizită la medic, iar primele generații de oameni nu au avut pastile sau alte tipuri de medicamente, care sunt disponibile în farmaciile astăzi. Ei au folosit plante pentru a-şi menţine sănătatea.

Care sunt alegerile naturale?

1. O soluție foarte bună este soia. S-a dovedit de multe ori că ea poate reduce în mod eficient nivelul de colesterol. Soia poate fi un substitut foarte bun pentru produsele convenționale pe bază de lapte și este foarte populară în Orientul Îndepărtat.

2. Fulgii de ovăz sunt recomandaţi de foarte multe ori, pentru că sunt o parte necesară a dietei noastre de zi cu zi. Au fost efectuate multe teste care au arătat ca persoanele care consumă cel puţin 2 ceşti de fulgi de ovăz pe zi, îşi vor reduce în mod semnificativ nivelul de colesterol.

3. LDL poate fi redus în mod semnificativ prin consumul de drojdie de orez. Ea este un tip foarte popular de orez, care este consumată și vândută în cea mai mare parte în Japonia, dar se poate găsi şi în alte părți ale lumii. Ceea ce trebuie să ştiţi este că ea este un produs nereglementat.

4. Unii oameni ar putea lua şi diferite suplimente cu vitamine în fiecare zi. Ei ar trebui să verifice dacă au cantități adecvate de niacină, vitamina C, vitamina D și crom în organism. Aceste substanţe sunt necesare pentru ca nivelul de colesterol rău din organism să fie redus în mod semnificativ.

5. Cerealele și legumele pe care oamenii le consumă zilnic trebuie să aibă o cantitate adecvată de fibre, pentru a acționa ca o soluție pentru colesterol. Un aport potrivit de fibre, în fiecare zi, va împiedica acumularea de colesterol în intestine (de unde poate ajunge în vasele de sânge).

Concluzie

Înainte de a cumpăra produse sau suplimente care pot acționa ca o soluție pentru colesterol, este important să se verifice dacă acestea au ingredientele active necesare pentru reducerea colesterolului rău. În plus, exerciţiile fizice și o alimentație sănătoasă pot avea un impact major asupra nivelului de colesterol din organism. Faptul că nu vedeţi sau nu simţiţi niciun simptom al nivelului ridicat de colesterol din sânge nu înseamnă că ar trebui să aveţi o atitudine pasivă în ceea ce priveşte acest aspect.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Legătura dintre nivelul de colesterol şi tensiunea arterială, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Recomandă Acest Articol

Articole Asemănătoare

Nivelurile de vitamina D și somnolenţa
Trucuri pentru a vă menţine articulaţiile sănătoase
Vitamina D şi prevenirea cancerului

Despre Autor

flaviusel

Lasă un Comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>