Thursday, Jun. 29, 2017

Dieta mediteraneana

Scris de:

|

20/02/2012

|

Postat în Categoria:

Dieta mediteraneana

Primul lucru care iti vine în minte atunci când te gândeşti la Marea Mediterană este cat de minunat ar fi daca ai putea petrece ceva timp acolo. Plajele extraordinare şi arhitectura unică sunt principalele lucruri pentru care este apreciata aceasta zona. Dar ce stiti despre mâncare?

Credeţi sau nu, este extrem de delicioasa si sanatoasa. Statisticile arată că oamenii de acolo au o viata mai lunga si sunt mai putin predispusi la probleme de obezitate datorita unei alegeri inteligente a ingredientelor pe care le includ în masa lor. Dacă alegeţi dieta mediteraneană, cu siguranta veti pierde în greutate. In continuare, va prezentam beneficiile acestei diete.

Dieta mediteraneana include o mulţime de ulei de măsline extravirgin, care este folosit destul de des în orice specialitate din meniul lor. Avantajul unui consum mai mare de ulei de măsline virgin este că te face să te simţi plin mai repede şi adaugă un gust special tuturor alimentelor. Şi dacă vă simţiţi satul dupa o singura masa, veti fi capabili să scadeti mai repede si mai usor in greutate.

Cu toate acestea, uleiul de măsline virgin nu este singurul motiv pentru care corpurile lor sunt asa slabute. Accentul în dieta mediteraneană se pune pe calitatea, mai degrabă decât cantitatea, alimentelor consumate. Acestia ar lua mai degrabă o muscatura din ceva extrem de delicios decat sa manance o farfurie intreaga de alimente, care nu sunt deosebit de gustoase. Şi tocmai acest obicei de a mânca menţine acest popor mereu în formă. Dacă alegi dieta mediteraneană, vei începe sa pierzi în greutate în doar câteva zile.

Carnea nu este aproape niciodată in meniu şi se înlocuieşte cu peşte şi fructe de mare. Pestii grasi sunt extrem de bogati in acizi grasi omega-3, care sunt benefici pentru circulatia sangelui si inima. Dieta mediteraneana este una dintre cele mai sanatoase si, prin urmare, nu are efecte secundare, ceea ce înseamnă că puteţi pierde în greutate fara sa vă faceţi griji cu privire la modul în care acest obicei alimentatar nou afectează corpul dumneavoastră.

Nucile şi seminţele, uleiul de măsline extravirgin şi fructe, toate incluse în dieta mediteraneană, sunt extrem de bune pentru nivelul de colesterol, datorită faptului că acestia conţin mono-acizi graşi nesaturaţi care il menţin la o valoare stabila. Acesta este motivul pentru care acest regim alimentar este de fapt o dieta care controleaza colesterolul. Şi dacă nu există probleme cu colesterolul, greutatea dorita poate fi un ideal uşor de realizat.

Dacă nu aveti sansa de a merge acolo, cel puţin experimentaţi spiritul Marii Mediterane prin respectarea dietei mediteraniene, deoarece aceasta este o dieta care in mod sigur va va placea.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (4 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Dieta mediteraneana, 10.0 out of 10 based on 4 ratings

Recomandă Acest Articol

Articole Asemănătoare

8 moduri neașteptate pentru a arde calorii
Suc de Salvie
Dieta pentru a pierde in greutate in 13 zile

Despre Autor

flaviusel

Lasă un Comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>