Berea si presiunea arteriala
Cantităţile moderate de bere au anumite beneficii, inclusiv o uşoară creştere în nivelul colesterolului “bun”, afirmă American Heart Association. Cu toate acestea, consumul de alcool are diferite efecte asupra tensiunii arteriale. Prin urmare, este important să se asigure un minim de monitorizare a tensiunii arterial.Consumul a mai mult de un pahar pe zi pentru femei sau doua pahare pentru barbati implica un risc serios in fata problemelor de sănătate.
Tensiunea arteriala la barbati
Cercetatorii de la Universitatea din Australia de Vest au vrut sa determine efectele consumului de alcool bere asupra tensiunii arteriale la barbati. In cadrul studiului, publicat în numarul din aprilie 2005 al revistei “Hipertensiunea arteriala”, s-au înregistrat presiunile de sange ale unui grup de oameni care au baut un litru de bere, aproximativ trei sticle, pe zi, timp de patru saptamani. Ei au descoperit ca tensiunea arteriala sistolica, presiunea în timpul contracţiei inimii, a crescut cu 1.9 mm Hg. Prin urmare, acest studiu sugerează că consumul de bere ridica usor tensiunea arteriala. Cu toate acestea, trei beri pe zi este mai mult decât limita recomandată.
Tensiunea arteriala la femei
Un studiu din iulie 2009 prezentat pe CBS News afirmă că femeile nu prezinta o creştere a tensiunii arteriale datorita consumului de bere. Constatările s-au bazat pe Studiul de Sanatate al Asistentilor, în care 70.000 de asistente medicale au fost examinate pentru a stabili o legătură între bautul berii si tensiunea arteriale. Cercetatorii au descoperit ca femeile care beau o bere pe zi au un risc mai mic de hipertensiune arteriala decat femeile care au baut vin sau lichior. Prin urmare, o bere pe zi pentru o femeie poate fi benefică pentru prevenirea hipertensiunii arteriale.
Efectele unei cantitati prea mari de alcool
American Heart Association arată că, indiferent de gen, consumul exagerat de alcool poate provoca hipertensiune arterială, alaturi de alte complicatii grave de sanatate. Prin urmare, o femeie care bea mai mult de 1.5 uncii de lichior, 4 uncii de vin sau 12. de bere, poate risca complicatii de sanatate secundare consumului excesiv de alcool. Barbatiilor le sunt permise două porţii, fără risc major de complicatii. Menţinerea consumului de bere la un nivel minim este o abordare în condiţii de siguranţă.
Recomandări
Dacă nu beti bere de obicei, nu începeti consumul de bere pentru a va scădea tensiunea arteriala sau pentru orice alt motiv. Cele mai multe dintre vitaminele si nutrientii de care aveţi nevoie pentru o viaţă sănătoasă pot fi obţinute printr-o dieta sanatoasa. Dacă obisnuiti sa beti bere, evitati consumul excesiv de alcool. Întrebaţi întotdeauna medicul dumneavoastră dacă aveti voie sa consumati bere sau alt fel de alcool, în special dacă aveţi afecţiuni hepatice sau luaţi medicamente.



Dieta cu orez, carne de pui şi mere
asa ca cine vrea cu adevarat sa slabeasca sa o incerce ,pt ca daca vreDieta cu orez, carne de pui şi mere
eu stau de 9 ani in spaña si aici comentariile sunt ,cum ca ai slabiiDieta cu Suc de salvie si lamaie
Felicia are dreptate si mama ta sa stii. Ma scuzi ca te intreb, dar caDieta cu Suc de salvie si lamaie
Buna fetelor,si eu tin regimul de luni,iar pana azi am slabit 4 kg. In