Friday, Apr. 25, 2014

7 alimente bogate in vitamina B1

Scris de:

|

06/04/2013

|

Postat în Categoria:

7 alimente bogate in vitamina B1
Vitamina B1

Vitamina B1

Cei care vor sa obtina tot ce au nevoie din dieta lor de zi cu zi ar trebui sa se uite la sursele recomandate de vitamina B1 pentru promovarea alimentelor naturale care ofera energie si sanatate. Vitamina B1 este cunoscuta si sub numele de tiamina. Vitamina B1 are un rol specific in mentinerea sanatatii unei persoane. Aceasta asigura, in primul rand, energie pentru organism. Ea ajuta si la buna functionare a sistemului nervos central. In cazul unei deficiente de vitamina B1, oamenii vor experimenta, in general, slabiciune si lipsa de energie. Unele dintre cele mai mari amenintari pentru absorbtia adecvata de vitamina B1, potrivit expertilor medicali, sunt alcoolismul sau un aport excesiv de diuretice, cum ar fi cafeaua, care pot duce la eliminarea vitaminelor din corp.

Alimentele bogate in vitamina B1

Pentru cei care cauta sa includa o cantitate mai mare din acest nutrient in dieta lor, va oferim o lista de alimente bogate in vitamina B1.

1. Albacora – Acest tip de peste are unele dintre cele mai ridicate niveluri de vitamina B1 dintre toate felurile de carne. Conform graficelor nutritionale, o cantitate de sub 200 de calorii din acest peste poate oferi mai mult de 35% din necesarul zilnic de vitamina B1.

2. Fasole – fasolea neagra, fasolea pinto si mazarea au toate un nivel ridicat de vitamina B1. Acestea contin, de asemenea, proteine care ajuta inima si ​​care va satura din plin.

3. Porumb fiert – Aceasta planta populara, in forma sa conventionala, are niveluri semnificative de vitamina B1.

4. Varza de Bruxelles – O cana de varza de Bruxelles fiarta poate oferi mai mult de 11% din valoarea zilnica recomandata pentru aceasta vitamina.

5. Nuci – Nucile pot fi o sursa sanatoasa de vitamina B1. Acestea contin si cateva dintre proteinele ​​necesare pentru a mentine o stare buna de sanatate si un nivel ridicat de energie pentru cei care vor sa evite produsele de provenienta animala.

6. Cereale pentru micul dejun – multe cereale pentru micul dejun sunt imbogatite cu vitamina B1. Continutul ridicat de zahar al unora dintre acestea le face sa nu fie o alegere sanatoasa, dar unele dintre ele pot oferi vitamina B1.

7. Produsele vegetale – alimentele procesate, cum ar fi hamburgerii vegetali si chiftele vegetale au vitamina B1. Verificati etichetele produselor pentru a vedea cantitatea de vitamina B1 pe care o contin.

Acestea sunt doar cateva dintre sursele de top de vitamina B1 pentru o dieta de zi cu zi.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
7 alimente bogate in vitamina B1, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Recomandă Acest Articol

Articole Asemănătoare

Vitamina D reduce riscul de infecţii respiratorii
Somonul
Nivelul scăzut de vitamina D creşte riscul de mortalitate cu 30% la vârstnici

Despre Autor

flaviusel

Lasă un Comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>