Friday, Oct. 24, 2014

4 alimente bogate in zinc pentru o viață sănătoasă

Scris de:

|

08/11/2012

|

Postat în Categoria:

4 alimente bogate in zinc pentru o viață sănătoasă

O dieta bogata in alimente care contin zinc este o parte necesară a menține sănătatea dumneavoastră. Zincul contribuie la multe aspecte ale sănătății dumneavoastră generale. Acesta contribuie la mentinerea sanatatii vederii, gustului, mirosului, parului si a pielii. Acesta este, de asemenea, legat de producția de testosteron la bărbați și reducerea simptomelor sindromului premenstrual la femei. Zincul mentine chiar si sanatatea prenatala a copiilor, asigurand nasterea acestora la o greutate sanatoasa.
Dar, probabil, cel mai cunoscut beneficiu al aportului de zinc este un sistem imunitar fortificat. Zincul ajută la producerea a 100 de enzime diferite, și ajută la protejarea organismului impotriva bolilor și degradarii. Aici sunt 4 surse alimentare naturale care adaugă zinc la dieta dumneaoastra.

1. Mezeluri

Dacă sunteți un consumator de carne, probabil ca deja obtineti o cantitate rezonaila de zinc in din dieta dumneavoastra. Tipurile de carne care ofera cea mai mare concentrație de zinc sunt carnea de vită, carnea de miel, porc si somon. Carnea de pui și curcan sunt de asemenea surse bune de zinc. Amintiți-vă să luati în considerare controlul portiilor atunci când consumati carne, deoarece aceasta contine, de asemenea, un nivel ridicat de colesterol și de grăsime.

2. Nuci și semințe

Migdalele, alunele, nucile de pin, caju si semintele de floarea-soarelui sunt optiuni vegetariene viabile pentru menținerea nivelurilor de zinc la un nivel ridicat sănătos. Mai mult decat atât, semințele de dovleac au una dintre cele mai mari concentrații de zinc disponibila într-un aliment vegetal. Toate aceste alimente au mai putine grasimi si colesterol decat multe tipuri de carne. Ați putea dori, de asemenea, să luati în considerare administrarea unor suplimente de zinc daca dieta dumneavoastra este în principal vegetariana.

3. Cereale

Cerealele fortificate gata pentru consum sunt o sursa excelenta de zinc. Multi-cerealele și cerealele integrale oferă, în mod special, doze mari de zinc. Deși cerealele sunt o sursa buna, acestea conțin, de asemenea, de multe ori, fitați, care se unesc cu zincul din cereale și inhibă absorbția acestuia. Tineti minte acest lucru si nu conta doar pe cerealele pentru micul dejun ca o sursa zilnica de zinc..

4. Crustacee

Crustaceele, cum ar fi crabii, homarii, scoicile și midiile sunt unele dintre cele mai puternice surse naturale de zinc pe care o persoană le poate mânca. Șase stridii pot oferi aproximativ 76 de miligrame de zinc, reprezentand de aproape șapte ori doza zilnică recomandată. Pentru mulți, moluștele și crustaceele nu reprezinta întotdeauna cel mai ușor mod de a consuma zinc în mod regulat.

Este important de stiut si faptul ca o cantitate prea mare de zinc poate duce la afectarea imunității și dificultățile de metabolizare a celorlalte minerale necesare.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
4 alimente bogate in zinc pentru o viață sănătoasă, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Recomandă Acest Articol

Articole Asemănătoare

Nivelurile de vitamina D și somnolenţa
Vitamina D şi prevenirea cancerului
Calciul

Despre Autor

flaviusel

Lasă un Comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>